SIKÇA SORULAN SORULAR
1.Nasıl üye olabilirim?
www.uludagtriko.com.tr ’nin anasayfasında sağ üst köşede bulunan “GİRİŞ YAP” butonuna tıkladıktan sonra karşınıza gelen üyelik formunu doldurarak veya 05495181958 numaralı Whatsapp Sipariş ve Destek Hattımızdan yazılı olarak iletişime geçerek hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz.
Sitemize üye olmak ücretsizdir.
2.Neden üye olmalıyım?
www.uludagtriko.com.tr üyesi iseniz;
Siparişlerinizin durumu hakkında kolayca bilgi sahibi olursunuz.
Favorilere ürün ekleyebilirsiniz.
Stoğu tükenen ürünleri favorilerinize eklediğinizde ürün yeniden stoğa girer girmez e-posta yoluyla bilgilendirilir ve ilk siz haberdar olursunuz.
3.Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Üye olmadan gezebileceğiniz online alışveriş sitemizden üye olarak alışveriş yapabileceğiniz gibi, üye olmadan “Misafir Girişi” ile de alışveriş yapabilirsiniz.
Misafir Girişi yoluyla alışveriş yapmak için;
Sitemizden beğendiğiniz ürünü “Sepete Ekle” butonu ile sepetinize ekledikten sonra açılan pencerede “Siparişi Tamamla” seçeneğini tıklayınız.
“Sepetim” sayfasında “Alışverişi Tamamla” butonuna tıkladıktan sonra açılan sayfadaki “Misafir Olarak Devam Et” kutucuğunu seçip sizden istenen bilgileri doldurarak sistemimize üye olmadan alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
4.Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Şifrenizi unuttuysanız, giriş yap bölümünde bulunan “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak açılan kutucuğa üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz için e-mail adresinize bir mail gönderilecektir.
Linke tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.
5.Nasıl sipariş verebilirim?
Beklemeden sipariş vermek için www.uludagtriko.com.tr ‘den stokta olan tüm ürünlerimizi detaylı bir şekilde inceleyebilir hızlı ve kolay bir şekilde siparişinizi oluşturabilirsiniz.
05495181958 numaralı Whatsapp Sipariş ve Destek Hattımızdan da sipariş oluşturabilirsiniz.
Whatsapp Sipariş ve Destek Hattımızdan Sipariş Oluşturmak için;
İSİM, SOYİSİM
AÇIK-ADRES(Mahalle, Semt, Cadde, Sokak, Apartman, Numara, Daire, İl, İlçe)
TELEFON NUMARASI
SİPARİŞ VERECEĞİNİZ ÜRÜNÜN GÖRSELİNİ/KODUNU VE BEDENİNİ
Yazarak iletmeniz halinde siparişiniz işleme alınacaktır.
Siparişiniz oluşturulduktan sonra sipariş numaranız size bildirilir.
6.Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?
Siparişiniz 24 saat içerisinde oluşturulur, hazırlanır ve kargolanma aşamasına geçer.
Siparişinizin kargoya verilme süresi 3(üç) iş günüdür.
Hesabınızdan takip etmek istediğiniz siparişinizi seçerek “Kargom Nerede?” butonuna tıklamanız halinde kargonuzun takibini yapabilirsiniz.
Üye olmadan sipariş oluşturduysanız Whatsapp Sipariş ve Destek Hattımız üzerinden sipariş numaranızla birlikte yazılı olarak iletişime geçmeniz halinde bilgi alabilirsiniz.
7.Siparişim kaç gün içerisinde elime ulaşır?
Siparişiniz 3(üç) iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.
Siparişiniz kargo tarafından teslim alındıktan sonra 1 ila 5 iş günü içerisinde tarafınıza teslim edilir.
8.Alışverişimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?
Siparişlerinizin ödemesini EFT/Havale, Kredi Kartı, Kapıda Nakit veya Kapıda Kredi Kartı ödeme yöntemleri ile gerçekleştirebilirsiniz.
9.Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz size MNG Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.
10.Toptan satışınız var mı?
Toptan alışverişleriniz için 05495181958 numaralı Whatsapp Sipariş ve Destek Hattımızdan yazılı olarak iletişime geçmeniz gerekmektedir.
11.Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişlerinizin 05495181958 numaralı Whatsapp Sipariş ve Destek Hattımız yazılı olarak iletişime geçerek veya [email protected] ‘ye mail atarak iptal edebilirsiniz.
12.İadesini gerçekleştirdiğim ürünün geri ödemesini nasıl alabilirim?
Öncelikle hesabınızdan iade etmek istediğiniz ürün için “Kolay İade” butonuna tıklayarak iade talebinde bulunmanız gerekmektedir.
Havale, Kapıda Nakit veya Kapıda Kredi Kartı şeklinde gerçekleştirdiğiniz ürün ödemelerinizde para iadeniz Kolay İade Merkezinde belirtmiş olduğunuz hesap bilgilerinize yapılmaktadır.
Online olarak yaptığınız alışverişlerinizde ise para iadeniz, ödeme yapmış olduğunuz karta yapılmaktadır.
13.Kredi kartı ile taksit yaparak aldığım ürünün geri ödemesini nasıl alabilirim?
Kredi kartına taksit seçeneği ile gerçekleştirdiğiniz alışverişlerinizde para iadeniz, kartınıza her ay taksitler halinde yapılır.
14.Kredi kartı ya da ATM (debit) kartına sahip değilim. Kapıda nakit ödeme ile satın aldığım ürünün geri ödemesini nasıl alabilirim?
Kolay İade Merkezinde bulunan formda banka hesap bilgisini belirtmeniz halinde ücret iadeniz ilgili hesaba yapılacaktır.
Elden ücret iadesi yapılmamaktadır.
15.İadesini gerçekleştirdiğim ürünün kargo ücretini alabilir miyim?
İade işlemlerinde sadece ürün bedeli iadesi yapılmaktadır.
Kapıda Nakit ve Kapıda Kredi Kartı ile ödeme işlemlerinde ödenen Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli iade edilmez.
Web sitemizden yapacağınız alışverişlerde kargo ücretsiz olduğundan ücret iadesi yapılırken kargo bedeli yansıtılmamaktadır.
16.Ürünümü nasıl değiştirebilirim?
Değişim işlemimiz bulunmamaktadır.
İade koşulları dahilinde ürününüzü iade ederek istemiş olduğunuz bedeni yeniden sipariş edebilirsiniz.
17.Değişim için gönderdiğim ürünün kargo ücretini ödeyecek miyim?
Değişim işlem akışımız bulunmamaktadır. İade koşulları dahilinde iade ederek istemiş olduğunuz bedeni yeniden sipariş edebilirsiniz.
Firmamızdan kaynaklı hatalı ya da yanlış ürün gönderimlerinde kargo ücreti size yansıtılmamaktadır.
18.Mağazanız var mı?
Perakende satışlarımız www.uludagtriko.com.tr üzerinden yapılmaktadır.
Online mağazamız dışında mağazamız bulunmamaktadır.
19.Hediye Çekini nasıl kullanabilirim?
Hediye çekinizi kullanmak istediğiniz ürünü sepete ekleyiniz ve sepet sayfasına ulaşınız. Sepet sayfasında “Hediye Çeki Kodu” yazan yere hediye çeki numaranızı girdikten sonra “Kullan” bağlantısına tıklayınız.
Sistem size tanımlı indirimi sağlayacaktır.
Whatsapp Sipariş ve Destek Hattımızdan gerçekleştirdiğiniz alışverişlerinizde de Hediye Çekinizi kullanabilirsiniz.